smart, smart.

nej, jag är inte så smart i bland men jag är definitivt smartare än en 5:e klassare. höhö. nä ibland tror jag faktist att jag glömt min hjärna. hade tängt vara duktig och lägga in lite bilder på bloggen över inköpen men ikket. jag har glömt USB- kabeln hemma i lägenheten. jag kanske inte skrivit att jag är hos mormor och morfar i luleå. men men sånt händer. får ladda upp bilderna när jag kommer hem istället. har ju en såndär smart kortläsare på min stationära dator så jag slipper kablar och trassel men det är värkligen praktist att ta med sig kabeln när man har en dator utan kortläsare. yep yep.

kan ju ladda upp någon annan rolig gammal bild istället. jo, måste tipsa om ett band som heter armand mirpour, dom är svenskar och en av deras låtar I'am a volcano går på MTV just nu. dom spelar såndär go musik som man lyssnar på då man bara chillar.


hahah man måste ju bjuda på sig själv lite! bilden är från april 2009


Kommentarer
Postat av: FATMA | underhållning

Har du sett någon av The Hitcher filmerna? Vad tycker du om dom? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0