stugan

är i stugan och bloggar, dricker lite cider och ser på sport..? ja jag har sett på skidåkningen hela dagen. jag har cokså spelat angry birds på telefonen, jag laddade hem en massa nya appar till min X10 mini pro :)

ikväll blir det förmodligen melodifestivalen, kanske en film också har med mig datan och hårddisken så jag har mycket att välja mellan. skulle gärna lägga ut en bild på fjäll livet här men jag ids inte ladda in bilder på datan + att jag har typ inte satt min fot utanför dörren i dag (förutom då jag gått på dass)

har kraftiga funderingar att beställa hem flytande latex så jag är förberedd för lajvet i maj där jag ska spela mutant. så jag hade tänkt mig något med fjädrar.

aja nog om det.

//maja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0