vårtecken!

Så fint med vår! Jag älskar dom första vårtecknen, när asfalten syns, snön som håller på att tina bort från gräset och att solen börjar värma! Är det inte fantastiskt?

En sak som är ännu mer fantastisk är att jag ska träna i dag, på gym. Kommer nog bara bli konditions träning, för duktig som jag är så har jag läst att ju bättre kondition man har destå mer kalorier bränner man vare sig man är ute och springer eller om man sover. Att man inte vetat det tidigare.. Men jag är så pepp och motiverad att träna nu. På torsdag ska jag och AnnaMi simma. Så nu ska jag fortsätta med dessa goda vanor så jag blir en sund och frisk människa :D


bilden är tagen från google.se


Kommentarer
Postat av: mos

HÄRLIGT MAJSEN!!

2011-03-30 @ 21:48:17
URL: http://prinsmos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0