bra dag

Nu är jag hemma i Arjeplog. Skönt! Åkte bara till arvidsjaur där mamma plockade upp mig och vi shoppade, ja i Arvidsjaur. Hittade lite bra ha grejer, fick en massa saker av mamma i förtidig födelsedagspresent. mer "passande gradiner till sängen, nya gardiner till vardagsrummet, ett linne, ett par tygskor och ett par stövlar. sen en massa bindor och sånt som man måste skaffa ibland. sen när jag kom hem öppnade jag äntligen lådan från zara med den finaste virkade klänningen i, jag typ "åh kolla den har till och med en under tröja" vilket betyder att klänningen har ett foder så att man kan vara naken under utan att folk kan se (A). haha. jag ska lägga upp en bild på allt fint här sen om jag kan tatta pappas usb kabel sen :)

nu ska jag vara social med mami och papi good bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0