dag 1/2: min första kärlek

pallar inte ta dag ett för det är en presentation av mig själv och det kan man ju läsa på bloggen när man vill så jag skriver om min första kärlek.

Jag tycker värkligen att det är en svår fråga.. Men nu när jag tänker igenom vem som är denna speciella person så tror (vet) jag faktist att det är Fredrik Edström. Det låter kanske dumt att jag typ dumpade honom på engång efter vi blivit tillsammans men saken är den att jag var så förbannat kär i den pojken att det gjorde ont, kunde inte sova eller äta så ja jag fick "kalla fötter" gjorde slut för att jag var rädd, rädd för ett förhållande. korkat men sant tror faktist att jag fortfarande är det, rädd för förhållanden. Hur ska det gå för mig? Haha. Det mest tragiska är att han fick aldrig riktigt veta varför heller. Vi träffades sista gången och typ första på flera månader innan han skulle flytta tillbaka till Stockholm och så var den romansen slut. Känner mig som världens dummaste när jag skriver om det, men det är sanningen och kanske han ser detta och förstår varför jag betedde mig som en idiot.

over and out

Kommentarer
Postat av: Adam

Ojdå det visste jag inte, att du var så kär i han. Vi diskuterade varför det blivit som det blivit mellan er men kom aldrig fram till varför. Men nu vet jag och jag vet att han kommer bli glad då han får veta :)

2011-06-01 @ 00:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0