if it was a movie

hej belv inget inlägg i går för jag var på pitehavsbad med mina polers! det var super kul och jag har jätte konstiga blåmärken vid typ armhålan!? hur kan de komma sig? anyway så åkte vi från havsbadet ca kl19.00 men bussen gick bara till stan så vi fick gå hem resten av biten men för mig tror jag inte att det gjorde något. sen spelade vi kort och kring 00.00 så jag typ sovande hem till mig från fanny :P

i dag är det fest och jag är fett pepp inför det! njas! ska ta en bild på min outfit som jag ska ha på festen, men först ska jag städa min lägenhet det ser ut som om laser turken och laser mannen har varit här, kaoz.

så ni får hålla i er ett tag innan det kommer bilder ;)


Kommentarer
Postat av: mos

IF WE WERE A MOVIE YOU'D BE THE RIGHT GUY

2011-05-22 @ 14:45:17
URL: http://prinsmos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0