kanske något som bara vi fattar...

kom hem för nån timme sen från lajvet. ny duschad och i onepiece. lajvet var väldigt skoj, var lite lamt i vissa lägen och de flesta blev off men när det väl triggades igång så var hela gänget på G och allt blev super!

dagens epic kommentar

prästen från samfundet: är ni redo att lyfta era vapen för gud?

vi (jag och mikkiz): eeh, vi har inga vapen..

prällen: men vad kan ni göra annars? du, kan medeciner (pekar på mikkiz) men vad gör du? (han tittar på mig)

jag: jag är bara allmänt AWESOME!!!!

gissa om att han inte riktigt kunde hålla sig för skratt, det kunde iof inte vi heller. men nä jag inte hade en aning om vad jag skulle säga så funkar det ju bra att säga att man är awesome?! eller hur? :)

gårdagens epic var då vi satt i braen och mikkiz satt i soffan i sovsäcken

frej tittar på mikkiz

frej: kolla larvan!

vilket var lite roligt eftersom hon såg ut som en muterad maggot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0