låg update

ja nu har jag inte bloggat på ett tag och jag har faktist ingen bra anledninig. igår hade jag ingen lust att ens trycka igång datorn. låg och såpg på film hela kvällen förutom att jag åkte in till stan efter skolan där jag fixade en massa ärenden. king halv 5 så stack jag och Anna-Mi för att simma vi simmade runt 40 längder. vilket är lika mycket som att springa en mil. inte dåligt kan jag ju säga. för ni som inte förstår vad jag menar så är 8 st längder som att springa 2 kilometer. inte så dumt att simma då med andra ord.

i dag så rengjorde vi rommerska mynt, tyvärr så fick inte jag riktigt fram trycket. man kan skymta det lite men jag ska lägga det i olja så får den ligga där så kanske det blir helt rent. känner mig som en riktig myntsamlare!

jag kan tyvärr inte lägga upp några bilder eftersom jag sitter på en annan dator (min skoldator) och jag har inga bilder där. så de får bli en gammal :)


 
nu känner jag mig så jäkla sugen på att fota men alla mina fotosugna vänner pluggar på kemikursprovet, som jag skiter i.

over and out!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0