11 maj

vaknade i morse av here comes the sun med the beatles, det var mysigt, ett bra sätt att vakna på. sedan jag vaknat till gick och tog en dusch. åt fil med blåbär i och en macka med prickig korv på. kände att jag ville ha på mig något luftigt för att jag ville att det skulle vara varmt ute. så tog på mig en korallröd klänning med blå kanter och knappar. när jag gick utan för dörren så kändes det skönt ute solen sken och jag hade nog valt rätt kläder. 

men när jag tittar ner på marken ligger det en vit sony ericsson telefon på marken, jag visste inte vad jag skulle göra så jag tog den och la den lite diskret under en barn cykel som var just brevid, kanske så skulle hon som tappat sin mobiltelefon hitta den och inte någon annan dumming. sen så cyklade jag och finnsson till skolan och vi kom i tid, vi var faktist först dit! sen blev allt jobbit jag fick huvudvärk och funderade på att gå hem men jag stannade, tapper som jag är. hade ju faktist prov sen. matte prov. det gick skit!

ja så går det ibland och jag ska nog satsa som fan på matte C till hösten och nu ska jag ge gärnet på nationella och fysikprovet jag vill göra innan lovet. ja inte så kul för er att läsa om massa skolsaker men anyway så lagade jag och Anna-Mi amerikanska plättar! de blev delicious! och det ska jag minnsan göras fler gånger. de blev så fina och bruna, ja fluffiga också!

 här är ringen som jag vill ha från guldfynd by kenza. så du vet mamma♥

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0