carpe diem!

hej vad tycker ni om min ny-gamla header? kände att det behövdes något nytt. snart hoppas jag på att det kommer något nyare typ en bild på hur jag ser ut i dag och inte för 1½ år sedan. sitter på skolan och ja, jag vet att man inte ska sitta vid datorn men har så förbajat tråkigt annars, alla andra har lektion men inte jag! då vad ska man annars hitta på? trots min järnskakning som har lett till yrsel och illamående så hade jag en bra dag i går. okej inte helt fel fri men vad kan man begära man måste ju lixom fånga dagen! :) det var helt enkelt en bra dag. hittade moas skiva (maja den enda kvinnan som passar i mustasch) som hon hade gjort för längesen i födelsedagspresent till mig med en massa härliga bilder från den roligaste tiden i mitt liv. sen snackade jag med en person som jag inte pratat med i evigheter. det var fint!



denna dag kommer nog bli annorlunda tror jag.

Kommentarer
Postat av: en blogg om 5 systrar

Va kul att du ville vara med i Dagens Blogg!

vinnaren utses ikväll !

Ha en bra dag, KRAM från Systrarna Backström

2011-09-14 @ 12:19:20
URL: http://systrarnabackstrom.blogg.se/
Postat av: en blogg om 5 systrar

Dagens Blogg är avslutad och vinnarna finns på bloggen!:)

KRAM<3 från Systrarna Backström

2011-09-14 @ 20:28:03
URL: http://systrarnabackstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0