detta är MINA åsikter och tål du inte dom behöver du inte läsa min blogg!

det känns som att jag har gjort dagens goda gärning i dag faktist. det känns bra att göra något bra för någon annan ibland :) som situationen är nu så känns det bra. är ju så in i h**vete less på att folk ska vara så.. vad ska jag säga.. taskiga, snäsiga och ja helt och hållet oförskämda mot varandra, det är så grymt tråkigt att befinna sig i en miljö där alla behandlar varandra som om den andre inte har några kännslor över huvudtaget. ingen tänker på hur dom talar med varandra och på vad det egentligen pratar om! för engångs skull kan väl alla tänka på att göra något bra istället för att klanka ner på andra. jag säger bara som jag tycker
over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0