fkjaehfklajwköälrökwefl!!

 
så här känner jag mig i dag. det bär av hem till öjebyn i kväll förhoppningsvis är jag pigg och kry i morgon men det tvivlar jag på, har nästan ingen röst i dag. får knarka te och läsa min true blood bok. är så fascinerad över att jag läser en bok på engelska frivilligt! det måste ha och göra med min på nytt födelse ;P

stör mig på att alla ens status uppdateringar blir alltid så förbannat tråkiga på facebook när man är förkyld. de låter ungefär såhär; har not i huvudet och har feber. eller; har legat och sovit hela dan känner mig kanske lite bättre. eller; har använt ett ton snytnäsdukar!!!
fast hur roligt liv har man när man inte kan göra annat än att se på film, sova och snyta sig? 

over and out!


Kommentarer
Postat av: Helena

Ska vi följa varandra på bloglovin? Kram

2011-09-04 @ 22:55:48
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0