Sept. 23, 2011

i dag åker jag hem. gud vad jag åker hem nu för tiden! men har ju en stor önskan att min dator ska komma i dag och kanske, kanske om jag håller mina tummar riktigt hårt så kommer den i dag! den är ju påväg nu så det känns prima.
tänkte inte plugga något annat än historia och engelska i helgen så försöker göra undan allt vad jag kan! börjar kl13.00 i dag så jag hinner vara på lektion drygt en halvtimme innan jag ska iväg på bussen hem. oroar mig lite, har fått en rädsla av att åka bli/buss sen jag voltade med bilen. det går bra bara jag håller ständig blick på vägen. kanske har jag tur och somnar så jag slipper sitta och kika ut hela bussresan.
kanske åker mna upp till stugan i helgen eller så hittar man på mågot skoj med mikaela vi får se packar ner min kamera och satsar på att det ska bli en bildbomb på söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0