hihi bra dag! :D

som ni vet är ju jag en kvinna som älskar seckondhand mer än något annat. i dag drog jag till repris drygt 1km från min lägenhet och ännu närmare skolan. skulle spana efter två stolar och ja där finns det stolar men fanns det något för mig? ja, men det fanns då fanns det bara en så det blev inget stolköp. skulle vilja ha två nätta pinnstolar.
typ som denna:
men i dag blev det 4 ölglas de var så grymt söta så var tvungen. de gick på 5kr styck. bra pris om man skulle ledsna på dem!
blev också en gräddkanna för 10kr. tanken är att plantera en liten blomma i den!
ett grönt fiskfat. har ett likadant men ett stort så tyckte den stora fisken skulle få en vän!
en partyklänning/tunika för 20kr. glittrar riktigt härligt, brukar inte gilla sånt men den var ju faktist lite retro och det gillar jag! ;)
blev två bälten ett i skinn med dubbla hål och ett virkat super gulligt 10kr/st
sist men inte minst en bok. boken har jag velat läsa sen jag var typ 14 så passar på när man får en bok för 10kr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0