Hurt Bullen

äntligen har jag betämt mig igen! haha. nu ska jag börja simma en gång i vackan (torsdagar). jag ska också börja äta nyttigt så jag orkar med skolan. efter detta med magsjukan så är det ju perfekt att starta vara hurtig nu. känner ingen lust efter det som är sött heller. men jag ska köpa hem lite frukt som jag kan ta till kvällsfika eller efter träningen. nu i typ 3 eller 6 veckor ska inte vi sitta i kiosken, yey! så jag är ledig alla torsdagar + att jag har tängt börja betala in mig ist för att sitta där och plåga mig varje var tredje vacka. nu är jag stolt och motiverad till min framtida muskulösa kropp. haha skoja men lite mer tränad lär man väl bli i guess. ska också lägga upp centimetrarna jag ligger på just nu så jag ser hur mycket man minskar på att bara äta nyttigt och motionera. då har jag något att leva upp till för att se centimetrarna minska.

midja: 68cm
buk: 86cm
lår: 55cm
byst: 92cm
rumpa: 95cm
 

jag ska uppdatera varja vecka på måndagar/söndagar beroende på när jag har tid.


Kommentarer
Postat av: jocke

va stolt över rumpan (;

2011-04-27 @ 17:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0