neeeh

jag som kände mig så hurtig och duktig för ungefär en och en halv vecka sedan. men nu är det bara bajs! skulle fara och simma förra veckan men det kom en massa saker ivägen och samma denna veckan så jag hoppar över hurtigheten till nästa.. hu, fy så tråkigt att skriva så men det är ialla fall sanningen. det är inte för att jag har ökat mina centimeter denna vecka för jag är fortfarande på samma siffror.

det är säker många som tänker men fy hon är inte en bra förebild som först vill banta och sen äter hon en massa godis istället men så är det inte. jag kan säga ärligt att jag till mesta dels är helt nöjd med min kropp och det enda jag vill är att bli mer tränad och sundare för att jag ska orka med skolan bättre och att jag har skrivit ner centimetrarna på olika ställen på min kropp det är mest en morot för mig själv. jag har verkligen ingen ätstörning det enda jag kan få ibland är att jag inte känner mig hungrig. så har jag haft hela mitt liv men jag vet att jag ska äta ändå. 

nu ska jag till skolan 

byebye

//Maja 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0